Odpowiedzi

2010-02-07T19:39:20+01:00
1. Zapisz bez nawiasów liczbę równą:
a) -(-6) = 6
b) -(+9) = - 9
c) -(-(0)) = 0
d) -(0,25) = -25
e) -(+(-2)) = 2
f) -(-(-(- ½))) = 1/2

2.Zapisz wyrażenie bez nawiasów i oblicz jego wartoś
a) -(-0,5)+(-½) = 0
b) -1,2-[-(-0,8)] = -2
c) 24-(-15)+(-32)= 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:40:03+01:00
A) 6
b) -9
c) 0
d) -0,25
e) 2
f) 1/2

2.Zapisz wyrażenie bez nawiasów i oblicz jego wartoś
a) -(-0,5)+(-½) = 1/2 - 1/2 = 0
b) -1,2-[-(-0,8)] = -1,2 - 0,8 = - 2
c) 24-(-15)+(-32) = 39 - 32 = 7
2010-02-07T19:40:33+01:00
A) -(-6)=6
b) -(+9)=-9
c) -(-(0))=0
d) -(0,25)=-0,25
e) -(+(-2))=2
f) -(-(-(- ½)))=1/2

a) -(-0,5)+(-½)=0
b) -1,2-[-(-0,8)]=-2
c) 24-(-15)+(-32)=7