Dopisz przymiotniki informujące, skąd pochodzą poszczególne utwory .

Sofokles Antygona - tragedia .............
Pieśń o Rolandzie - ................... epos rycerski
Giovanni Boccaccio Sokół - nowela ...................
William Szekspir Poskromienie złośnicy - komedia ...............
Fryderyk Schiller Rękawiczka - ballada ......................
Henryk Sienkiewicz Quo vadis - .......................... powieść historyczna .

Dzięki ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:43:39+01:00
1.Sofokles Antygona - tragedia antyczna.
2.pieśń o Ronaldzie-średniowieczny epos rycerski.
3.Giovanni Boccaccio Sokół - nowela renesansowa.
4.William Szekspir Poskromienie złośnicy - komedia renesansowa.
5.Fryderyk Schiller Rękawiczka - ballada romantyczna.
6.Henryk Sienkiewicz Quo vadis - pozytywistyczna powieść historyczna.


mam nadzieje że pomogłam;D
2010-02-07T19:47:21+01:00
Sofokles Antygona - tragedia antyczna
Pieśń o Rolandzie - średniowieczni epos rycerski
Giovanni Boccaccio Sokół - nowela renesansowa
William Szekspir Poskromienie złośnicy - komedia renesansowa
Fryderyk Schiller Rękawiczka - ballada romantyczna
Henryk Sienkiewicz Quo vadis pozytywistyczna powieść historyczna .