Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:52:04+01:00
Razem z rodzicami postanowiliśmy wybrać się w góry .
Padał śniegi zbliżały się ferie więc warto było spędzić te 2 tygodnie gdzieś w spokoju i ciszy .
Pare dni potem były ferie .Gdy przyszłam ze szkoły mama biegała jakby ją ktoś gonił pytam ; Coś się stalo mama odparła
Szybko pakój jedziemy w góry.
Byłam bardzo szczęśliwa .Wsiedliśmy i pojechaliśmy byliśmy już za miastem gdy znużył mnie sen . Nagle poczułam czyjś dotyk na mojej twarzy to był mój tata mówiący wstawaj jesteśmy na miejscu .Gdy wysiadłam byłam zdumiona tym pięknym urokiem białych gór szybko poszłam na stok pozjeżdzać na nartach.
Tak dni leciały i leciały a raz z nimi moje różne przygody , lecz zatęskniłam za przyjaciółkami i domem .
Bo tu nie znałam nikogo prócz rodziny . Gdy poszlam do hotelu podeszły do mnie 2 dziewczyny i przedtawiły się i postanowiłysmy trzymać się razem . Było super ciągle nowe przygody i emocje ale czas w górach zleciał i musiałam wrócić do domu . ale te przygody z Asią i Kasią bo tak miały naimie zostaną w moim sercu do końca
Nie mogę się odczekać ferii nasępnych !!!:)
1 5 1
2010-02-07T19:54:13+01:00
Pewnego dnia byłem w górach gdy wyszedłem na szczyt to zobaczyłem dużego niedzwiedzia więc nie podchodziłem zbyt blisko, gdy niedźwiedź mnie zauważył to leciał za mną ale zdąrzyłem uciec do domu, showałem się na strychu.
Gdy zobaczyłem otwór w dachu to wyszedłem po cichu i wyszedłem na drogę, zobaczyłem samochód więc go zatrzymałem.
I spytałem tego pana czy jedzie do Sidziny.
Zabrałem się z nim.

Tak kończy się moja przygoda w górach.