Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:42:20+01:00
Moim zdaniem idealny związek opiera się przede wszystkim na miłości. To także wierność i bezgraniczne zaufanie. Małżonkowie powinni wiedzieć że mogą liczyć na drugą osobę w każdej sytuacji. Ogromnie ważna jest też szczerość - związek bez tajemnic to podstawa. Małżonkowie powinni wspierać się i pomagać sobie.
2010-02-07T19:43:28+01:00
Idealne małżeństwo nie istnieje. Jednak jakby istniało to ciekaw jestem jak by wyglądało i czy rzeczywiście obojga stronom byłoby dobrze w takim małżeństwie?
  • xkia
  • Rozwiązujący
2010-02-07T19:44:11+01:00
W dzisiejszych czasach trudno o idealny związek, w którym podstawą jest wzajemne zaufanie obojga partnerów. W dobie elektroniki i rozwijającej się techniki często po prostu brakuje czasu na szczerą rozmowę, która jest kluczem do idealnego małżeństwa. Mimo, że obecne czasy nie kiedy po prostu narzucają swoją obecność w naszym życiu, pamiętajmy, że najważniejsza jest rodzina i nasze stosunki z bliskimi.

pozdrawiam ! ;);*