Odpowiedzi

2010-02-07T19:51:27+01:00
= (-5 ⁷/₁₀)
= 3 ³/₁₂
= 0
= 3,15
= 3 ¹⁶/₆₀
-----------------
-----------------
Tych dwóch nie umiem ;(
Reszta chyba ok ;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:01:11+01:00
A)(-3 1/5)-2 1/2=(-3 2/10)-2 5/10=(-32/10)-25/10=-57/10=-5 7/10
b)1 1/6-(-2 1/12)=1 1/6+2 1/12=1 2/12+2 1/12=3 3/12=3 1/4
c)3,7-4 3/5=3 7/10-4 6/10=37/10-46/10=-9/10=-0,9
d)1,4-(-1 3/4)=1 2/5+1 3/4=1 8/20+1 15/20=2 23/20=3 3/20
e)(-2 1/6)-(-1,6)=(-2 1/6)+1,6=(-2 1/6)+1 3/5=(-2 5/30)+1 18/30=(-65/30)+48/30=(-17/30)
f)-3,6+2 3/7-1,4-(-11/7)=3 3/5+2 3/7-1 2/5+11/7=2 14/7+2 1/5=4+2 1/5=6 1/5
g)-5,75+4 2/3-2 1/4-(-3 1/3)=-5 3/4+4 2/3-2 1/4+3 1/3=-8+8=0
1 5 1