Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:48:43+01:00
Zad. 1

a) √5 =2.4
b) √13 =3.6
c) √73 =8.5

Zad.2

a) √56 =7.4
b) √109 =10.4

Zad.3 Wskaż Liczbę Naturalną, Z Której Pierwiastek Kwadratowy Zawarty Jest Między:

a) 13 i 14

13.5 x 13.5=182.25
√182.25=13.5

Daj naj....


2010-02-07T19:51:32+01:00
Zad 1
a) ≈ 2,24
b) ≈ 3,6
c) ≈ 8,54

zad 2
a) = 2√14 ≈ 7,48
b) = 10,44

zad3
170, 171, 172, 173,... do 195