1. Kto i na jaką karę skazał Jezusa
2. Jaka jest różnica między biblią w Chrześcijaństwie a w Judaiźmie
3. Podaj tytuł książki oraz filmu nakręconego na jego podstawie którego bohaterami byli prześladowani chrześcijanie
4. Podaj imię i nazwisko Autora książki

2

Odpowiedzi

2010-02-07T19:48:27+01:00
1. Piłat oraz tłum na chłostę i ukrzyżowanie
2. W chrześcijańskiej jest nowy testament
3.Quo Vadis
4.Henryk Sienkiewicz
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:49:33+01:00
1. Piłat skazał Jezusa na smierć krzyżowoa.
2. Pismo Świetę dla Chrześcijan składa się ze starego i nowego testamentu, a w judaiźmie tylko ze straego.
3. Jest to "QUO VADIS" zarówno film jak i ksiązka.
4. Autorem ksiązki jest Henryk Sienkiewicz