Odpowiedzi

2010-02-07T19:52:53+01:00
V = a³
64 = a³
a = 4
P= 6a
P=24 cm ²
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:53:41+01:00
Objętość sześcianu wynosi 64cm³ oblicz pole powierzchni całkowitej tego sześcianu.Potrzebuje to na dzisiaj do godziny 20.30.Pilnie potrzebne wszystkie obliczenia

V = a³
a ³ = 64
a = 4 cm

P = 6a²
P = 6* 16 = 96 cm²
9 3 9
2010-02-07T19:55:39+01:00
V= 64 cm³
3√64= 4, bo 4*4*4=64 ( to jest trzeci pierwiastek z 64)
Krawdź sześcianu wynosi 4 cm
Obliczamy pole ze wzoru:
P= 6a^ (^--------->oznacza do kwadratu)
p= 6* 4^
P=6*16
P= 96 cm ^
Pole wynosi 96 cm^
6 4 6