Oblicz pola powierzchni prostopadłoscianów
-4m x 7m x 2m
-2cm x 4,5 cm x 3,5 cm
-11dm x 11 dm x 11 dm
-25mm x 4,7 x 0,2 dm

Oblicz łączną długość karawedzi prostopadłoscianu o wymiarach 6 cm x 5 cm x 1 cm

Dziekuje dam duzoo na juto Dzieki Wielkie xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:58:52+01:00
to jest pierwsze
P=2*(4*7+4*2+7*2)=2*(28+8+14)=100m kwadrat
drugie
P=2*(2*4+2*3+4*3)=2*(8+6+12)=52cm tez kwadrATOWYCH
TRZECIE
P=2*(11*11+11*11+11*11)=2*(121+121+121)=726DM KWADRATOWYCH
CZWARTE
P=2*(25*4+25*20+4*20)=2*(100+500+80)=1360CM
NIE JESTEM PEWNA CZY DOBRZE ALE RACZEJ TAK
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:02:46+01:00
4m x 7m x 2m
P=2*4*7+2*4*2+2*7*2=56+16+28=100m²

2cm x 4,5 cm x 3,5 cm
P=2*2*4,5+2*2*3,5+2*4,5*3,5=18+14+31,5=63,5cm²

11dm x 11 dm x 11 dm
P=2*11*11+2*11*11+2*11*11=242+242+242=726

25mm x 4,7 x 0,2 dm
chyba powinno byc tak 25mm x 4,7cm x 0,2 dm jak mi sie dobrze wydaje
2,5cmx4,7cmx2cm
P=2*2,5*4,7+2*2,5*2+2*4,7*2=23,5+10+18,8=52,3cm²




6 cm x 5 cm x 1 cm
4*6+4*5+4*1=24+20+4=48


1 5 1