1. o dwunastej kąt między wskazówkami zegara wynosi 0 stopni. Do jakiej wartości wzrośnie w ciągu 10 minut? O której godzinie wyniesie 90 stopni ?

2. Rycerz zawsze mówi prawde, łotr zawsze kłamie. A mówi do B: ,,Jeżeli ty jesteś rycerzem, to ja jestem łotrem. '' Kim są A i B ? Odpowiedź uzasadnij.

Bardzoo prosze o pomoc ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-07T19:53:55+01:00
1) o 12 : 10 kąt będzie wynosił 60 stopni a o 12:15 90 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:55:50+01:00
Zad.1
W ciągu 10 minut wzrośnie do 60 stopni.
90 stopni wyniesie o 12:15.
2010-02-07T20:00:23+01:00
1. W ciągu 10 minut kąt między wskazówkami zegara będzie wynosił 60 stopni, a 90 stopni wyniesie o godzinie 3 (15).