Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T22:20:35+02:00
Zazwyczaj czarnym proszkiem w wyniku przyciągania elektrostatycznego proszek z wałka proszkowego przeskakuje na wałek główny. Wałek proszkowy zintegrowany jest z kasetą przechowującą proszek i dotyka proszku. Trzymanie się proszku na wałku ułatwia to, że proszek jest ferromagnetykiem, a wałek jest namagnesowany, listwa w górnej części wałka proszkowego dozuje ilość proszku na tym wałku...
1 4 1
2009-10-08T22:20:56+02:00
Bo trzeba dosypywać proszek do regeneracji zbiornika laserowego
1 1 1