Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:01:25+01:00
Kochany, moje życie bez Ciebie było studnią bez dna. Ty pomogłeś mi dostrzec magię chwil. Do końca życia chcę się budzić i zasypiać w Twoich ramionach kochany. Choćby świat się walił nie pozwolę abyś odszedł, bo jesteś mi potrzebny do życia jak tlen.
2010-02-07T20:06:35+01:00
W czarnych twych oczach odbija się cały świat. Poza nim za widnokręgiem błyska światło promieni słońca. Tak twoje piękne oczy widzą świat. Uśmiech twój sprawia mi większą radość, aniżeli widok wszystkich innych uśmiechów świata. Dotyk twoich aksamitnych ust wywyższa się ponad delikatność płatków róży. O, Julio! Miłość twa rozpala me serce do granic mej wytrzymałości! I czuję,że prędzej skonam, niż opuszczę cię moja najdroższa!