Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:00:21+01:00
Gdy wyjeżdżam na wakacje czuję się jak bym był w siódmym niebie.
Czuję się jak w siódmym niebie, gdy jem pączki mojej mamy.
Na w -f ie wylewam siódme poty.
Wylewam siódme poty , gdy odrabiam lekcje z matematyki.
Jedzenie mojej mamy to siódmy cud świata.
Komputer to siódmy cud świata.
15 4 15
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:00:31+01:00
W Zakopanym było jak w siódmym niebie.
Tu jest wspaniale, jak w siódmym niebie.
Na siłowni wyciskałem siódme poty.
Ta rzeźba jest jak siódmy cud świata.
Siódmy cud świata to za mało powiedziane jak na tą budowle.
8 4 8