Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:56:51+01:00
Gorliwa modlitwa
Spowiedź co miesiąc
częste przystępowanie do sakramentu pojednania
głoszenie słowa bożego w szkole
czynienie tak jak Jezus
pomoc ubogim i słabszym
i wielka miłość do Boga i do Bliźniego
2010-02-07T19:58:49+01:00
Powinniśmy naśladować Jezusa w jego wierze w boga, zawierzeniu mu wszystkich swoich spraw a przede wszystkim zawierzeniu życia gdyz to bóg decyduje o losie człowieka. głoszenie słowa Bożego
przestrzeganie 10 przykazań
pomoc ubogim, biednym i chorym
życie w stanie łaski uświęcającej
2010-02-07T19:59:34+01:00
Przede wszystkim na spełnianiu dobrych uczynków, głoszeniu Dobrej Nowiny i nawoływaniu do nawracania innych- grzeszących ludzi, z którymi się spotykam.