Odpowiedzi

2010-02-07T20:06:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. ... święta- na każdej Mszy Świętej (Komunia)
2. Księża czytają na niej m.in. kazania (ambona)
3.m.in ... Walenty,...Andrzej, Duch ... (Święty)
4.Jezus ...( Chrystus)
5. ... Jana, Mateusza, Marka i Łukasza (Ewangelia)
6. Ojciec Jezusa (Bóg)
7. cytat św. Pawła:" W dobrych zawodach ..., bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem" (wystąpiłem)

Mam nadzieję, że może być ;)
7 4 7
2010-02-07T20:06:52+01:00
K-Został na nim ukrzyżowany Jezus(rozwiazanie Krzyż)
O- pierwszy raz otrzymujemy ja w 2 klasie(kOmunia)
Ś-... Juzef(rozwiazanie Święty Juzef)
C- gdy jestesmy mali go otrzymujemy jestesmy wtedy czysci od grzechu
pierworodnego(rozwiazanie - Chrzest)
I- Świeto matki bożej.....(rozwiazanie- GromnIIIcznej)
Ó-gromadza sie w nim ludzie zwalaszca w niedziele(rozwiazanie KościÓł)
Ł-Główna nawa w Kościele(rozwiązanie OŁtarz)


Mama nadzieje ze pomozglam i licze na 5 gwiazdek :p
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:30:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. saKranent
2. modlitwa
3. święcona
4. różaniec
5. Biblia
6. Bóg
7. ołtarz
1. Jest to pierwszej Komuni.
2.Zmawiamy ją przed pójściem spać.
3. Jest to woda, którą nalewany w Swieta Wielkanocne
4.Odmawiamy na nim modlitwy.
5.Powinna się znajdować w każdym domu.
6.Stworzył świat?
7. Jest w każdym kościele
6 4 6