Odpowiedzi

2009-10-08T22:38:42+02:00
2009-10-08T22:44:07+02:00
1 i jedna czwarta podzielić przez 0,3 = 5/4:3/10 = 5/4*10/3 = 50/12 = 4²/₁₂ = 4¹/₆

3,1 podzielić przez 1 i jedna druga = 31/10:3/2 = 31/10*2/3 = 62/30 = 2²/₃₀ = 2¹/₁₅

2,2 podzielić przez 2 i jedna piąta = 22/10:11/5 = 22/10*5/11 = 110/110 = 1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T23:34:10+02:00
1 i jedna czwarta podzielić przez 0,3=5/4:3/10=5/4*10/3=50/12=25/6=4 i 1/6
3,1 podzielić przez 1 i jedna druga=31/10:3/2=31/10*2/3=31/15=2 i 1/15
2,2 podzielić przez 2 i jedna piąta=22/10:11/5=22/10*5/11=1
2 4 2