Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:03:04+01:00
2K+2HNO3 >>2KNO3+ H2 metal+kwas
Ca(OH)2+H2SO3>>CaSO3+ 2H2O zasada+kwas
3KOH+H3PO4>>K3PO4 +3H2O zasada+kwas
2Na+Cl2>> 2NaCL metal+niemetal
MG+S>>MgS metal+niemeta;
SO3+2KOH>> K2So4 + H2o tlenek niemetalu + zasada
CO2+Mg(OH)2-->MgCO3 + H2Otlenek niemetalu + zasada
2AL(III)+2H3PO4>2AlPO4 + 3H2 metal+ kwas
1 5 1
2010-02-07T20:27:49+01:00
2K+2HNO3 -->2KNO3+ H2
metal+kwas--->sól + wodór

Ca(OH)2+H2SO3-->CaSO3+ 2H2O
zasada+kwas---->sól+woda

3KOH+H3PO4-->K3PO4 +3H2O
zasada+kwas--->sól+woda

2Na+Cl2--> 2NaCL
metal+niemetal---->sól

MG+S-->MgS
metal+niemetal---->sól

SO3+2KOH--> K2So4 + H2O
tlenek niemetalu + zasada---->sól+woda

CO2+Mg(OH)2-->MgCO3 + H2O
tlenek niemetalu + zasada---->sól+woda

2AL(III)+2H3PO4-->2AlPO4 + 3H2
metal+ kwas--->sol+wodór