Proszę o Przetłumaczenie tekstu. Z góry Dziękuje za pomoc

Sommer, Sonne, keine Schule – alles, was In den Ferien wichtig ist. Vieele machen Urlaub am Meer oder Gebirge, einige bleiben zu Hause, und andere arbeiten, um sich Geld zu verdienen.

Martin: hat sich zuerst einen Job gesucht Vier Wochen hat sie in einem Cafe gekellnert. "Es war manchmal hart, aber denn bin ich mit meiner Freindin nach Italien gefahren. Wir sind mit dem Zug gereist. Venedig, Rom, Padua, Florenz waren unsere Reiseziele. Wir haben schone Architekturdenkranaler gesehen, wir haben auch viele Museen und Galerien besucht."
"Ich bin mitmeinen Freunden nach Griechenland gefahren. Wir haben drei Wochen auf der Insel Zakynthos verbracht. Saubere Strände, Moussaka, na und natürlich die schönsten Tauchplätze - wie im Paradies! Wir haben in einem Appartement gewohnt. Jeden Tag haben wir noch ne Menge lustige Leute kennen gelernt."

Klaudia erzählt: "Meine Ferine habe ich eigentilich zu Hause verbracht. Bei schlechtem Wetter habe ich etwas gelesen oder vor dem Fernseher gesessen, Ich und meine Bruder haben Radtuouren gemacht mal in den Wald, mal an den See. Am Wasser haben wir gezeltet. Es hat uns Spaß gemacht. Ende Juli habe ich meine Freundin im Köln besucht. Wir sind ins Kino oder in die Disco gegangen. Sie hat auch eine Party gemacht. Vorher hat sie eingekauft und wir haben zusammen ein paar Speisen vorbereitet. Die Party war spitze!"

2

Odpowiedzi

2010-02-07T20:05:51+01:00
Lato, słońce, brak szkoły - wszystko, co jest ważne podczas wakacji. Vieele pojechać na wakacje nad morzem lub w górach, niektórzy pozostają w domu, a inni pracują, aby zarobić pieniądze.

Martin najpierw szukać pracy, cztery tygodnie ona gekellnert w kawiarni. "Trudno było czasami, ale potem poszedłem z moim Freindin do Włoch. Pojechaliśmy pociągiem. Wenecja, Rzym, Padwa, Florencja zostały naszych miejsc. Widzieliśmy piękne Architekturdenkranaler, zwiedziliśmy wiele muzeów i galerii. "
"Jadę mitmeinen znajomych w Grecji. Spędziliśmy trzy tygodnie na wyspie Zakynthos. Czyste plaże, Moussaka, dobrze i oczywiście z najpiękniejszych miejsc nurkowych - w raju! Mieszkaliśmy w apartamencie. Każdego dnia, wciąż mamy dużo zabawy Ludzie poznali.

Klaudia mówi: "Mój Férin eigentilich spędziłem w domu. W przypadku pogody atmosferycznymi, czytałem coś siedzi przed telewizorem, ja i mój brat dokonały Radtuouren z powrotem do lasu, czasem na jezioro. Wody mamy rozbili obóz. It uczynił nas cieszyć. Pod koniec lipca odwiedziłem mojego przyjaciela w Kolonii. Poszliśmy do kina czy dyskoteki. Jest także autorką strony. Przed miała nabyć razem i przygotowaliśmy coś do jedzenia. stroną było
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:26:45+01:00
Porobiłeś trochę błędów w pisowni, ale udało mi się przetłumaczyć ten tekst. Proszę:

Lato, słońce, brak szkoły - wszystko, co jest ważne podczas wakacji. Wielu jeździ na urlop nad morze albo w góry, niektórzy zostają w domu, a inni pracują, żeby zarobić pieniądze.
Martin: najpierw szukałem pracy, cztery tygodnie pracowałem w kawiarni. "czasami było trudno, ale potem pojechałem z moim przyjacielem do Włoch. Podróżowaliśmy pociągiem. Wenecja, Rzym, Padwa, Florencja były naszymi celami. Widzieliśmy piękne zabytki architektoniczne, zwiedziliśmy wiele muzeów i galerii. "
"Pojechałem z przyjaciółmi do Grecji. Spędziliśmy trzy tygodnie na wyspie Zakynthos. Czyste plaże, Moussaka(Grecka zapiekanka), i oczywiście najpiękniejsze miejsce do nurkowania - jak w raju! Mieszkaliśmy w apartamencie. Każdego dnia, mieliśmy dużo zabawy i wciąż poznawaliśmy nowych ludzi.
Klaudia opowiada: Moje wakacje spędziłam właściwie w domu. W przypadku brzydkiej pogody, coś czytałam, albo siedziałam przed telewizorem. Ja i mój brat robiliśmy wycieczki rowerowe do lasu, czasami nad jezioro. Nad wodą rozbiliśmy obóz. To było dla nas zabawne. Pod koniec lipca odwiedziłam moją przyjaciółkę w Kolonii. Chodziłyśmy do kina, albo na dyskotekę.Ona też zrobiła imprezę. Wcześniej zrobiła zakupy i razem przygotowaliśmy kilka potraw. Zabawa była fantastyczna! "
1 5 1