Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:04:02+01:00
Dane:
s=3m
W=48J

Szukane:
F=?

To jest wzór na pracę. Aby wyznaczyć z niego F, trzeba go przekształcić.
W=F*s I:s

F=W/s

Następnie sprawdzamy jednostki
[J/m=N*m/m=N]

I podstawiamy dane do wzoru
F= 48/3 N
F=16 N
2010-02-07T20:04:47+01:00
Praca - 48 J ( P)
przesunięcie - 3m (l)

P = F *l
F = P/l
F = 48/3
F = 16 N
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:05:57+01:00
S = 3 m
W = 48 J
F = ?

W = F * s /:s
F = W/s
F = 48/3
F = 16 N

[F] = J / m = N * m /m = [N] - rachunek na jednostkach

odp. siła wynosiła 16N