Odpowiedzi

2010-02-07T20:10:03+01:00
Nie chce mi sie pisac ale moim zdaniem powinnas sama wymyslec temat bo to twoje wydarzenie xp
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:15:14+01:00
Tego dnia nigdy nie zapomnę!
Po cięzkim dniu w szkole, kompletnie nie miałem ochoty na nic. Nawet wiosenne słońce nie budziło we mnie entuzjazmu. Powoli wracałem do domu... Nagle usłyszałem znajomy głos który mnie wołał. Oglądnąłem się i zobaczyłem mojego starego kumpla,którego nie widziałem już od bardzo dawna a powodem tego była jego przeprowadzka. Bardzo się ucieszyłem na jego widok. Mielismy sobie tyle do powiedzenia. Radosnym okrzykom nie mieliśmy końca. Zły humor minał od razu. Razem wróciliśmy do domu, gdzie po zjedzeniu obiadu poszliśmy do mojego pokoju,gdzie jak za dawnych lat zaczęlismy składać model samolotu F1. Ten dzień był wspaniały ponieważ kazdy dzien który moge spędzić z przyjacielem jest bezcenny.
3 5 3