Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:15:48+01:00
Moje podwórko nocą to istna autostrada. dzieją się tam dziwne rzeczy. pewnego dnia spotkałam liska chytruska. a innego psa z kulawą nogą. lecz zaniepokoił mnie najbardziej statek kosmitów.
chcieli zaatakować nasza planetę, lecz dałam im lody truskawkowe i worek parówek i odlecieli

pozdro
8 3 8
2010-02-07T20:24:19+01:00
moje podwórko nocą zmienia się nie do poznania...
W krzewach iskrzą się oczy małych sówek
słychać świst wiatru,i szczekanie Azora.
niekiedy ,patrząc przez okno ,widzę jak nietoperze latają wokoło domu,szukając schronienia .Zawsze chowają się w rynnach.
gdy śpię do mojego okna przylatuje wiele rozmaitych ćem.
gdy pada deszcz,woda obija się o dach .Nocą, moje podwórko rozświetla siwy księżyc, i wiele tysięcy gwiazd.
Moje podwórko nocą jest piękne.
5 4 5