Odpowiedzi

2010-02-07T20:18:59+01:00
Dlatego że urodził się w ubogiej rodzinie.A jego prace nie były doceniane

Zaraził się chorobą weneryczną.Leczenie rtęcią osłabiło jego organizm, miało wpływ na nawrót ataków depresji.
2010-02-07T20:19:10+01:00
Schubert był biedny, ponieważ za życia nie został doceniony przez innych, dopiero po jego śmierci na chorobę weneryczną inni docenili jego pracę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:24:34+01:00
Urodził sie w biednej rodzinie jego prace za życia nie były docenione zapadł na chorobę weneryczna leczono go rtęcia co go osłabiło umarł prawdopodobnie na tyfus brzuszny

Liczę na naj i pozdrawiam