Odpowiedzi

2010-02-07T20:18:08+01:00
No wiesz nie zabardzo wiem nie bylam na tej wycieczce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:28:13+01:00
Dzisiaj cała klasa była podekscytowana, gdyż wyruszaliśmy na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Podróż autokarem była długa i wyczerpująca, ale i tak było przyjemnie. Wreszcie nadeszła ta długo oczekiwana chwila kiedy wjechaliśmy w granice tego cudownego mista. Kiedy obejrzeliśmy przepiękne zabytki nasz\ej syolicy, pani zabrała nas na lody i do parku rozrywki. Zadowoleni i zmęczeni pojechaliśmy spowrotem do domu. To była najlepsza wycieczka mego życia!