Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:34:00+01:00
-witam was droga mlodziezy.chcielibysmy zadac wam kilka pytan dotyczacych waszych zainteresowan i spedzania wolnego czasu.zgadzacie sie na to?
-tak
- a wiec zaczynajmy.jak myslicie czy to co robicie sprawia wam przyjemnosc?
-tak aczkolwiek jest nieco szkodliwe
-a co takiego robicie szkodliwego?
-ja na przyklad duzo czasu spedzam przed komputerem co wplywa szkodliwie na moj wzrok
-a czy moze istnieja takie rzeczy ktore sa pozyteczne dla was?
-tak...mamy wiele osrodkow kultury i nauki ktore organizuja mlodzierzy zajecia rozne wyjazdy poza miasto i cele chrytatywne dzieki ktorym mozemy umilic nie tylko sobie czas wolny ale i innym ludziom.
-a jak myslicie.czy praca np w domu pomocy spolecznej gdzie sa chorzy ludzie jest latwa czy moze trudna
-moim zdaniem ta praca wymaga duzego poswiecenia ze swojej strony.trzeba miec duzo cierpliwosci i przede wszystkim chec pracy z takimi ludzmi
-a jak wydzisiaj spedzacie czas wolny?
-wiekszosc nas przed komputerem
-a co robicie oprocz grania w gry itp?
-my z kolegami chodzimy na miasto i do roznych barow
-a co takiego jest do robienia na miescie w zime?
- spacerujemy po parku i podziwiamy uroki zimy
-czyli raczej spedzacie tez troche czasu na wierzym powietrzu. a czym sie interesujecie? macie jakies hobby?
- w naszej klasie jest duzo osob ktore wola siedziec w domu przed komputeram ale jedna z moich kolezanek lubi zwierzeta.
-tak a czy moglabys opowiedziec cos o swoim hobby?
-tak.otoz lubie zwierzeta.bardzo interesuja mnie psy, ich rasy i bardzo chcialabym pracowac w przyszlosci ze zwierzetami.sprawia mi to tyle przyjemnosci co opiekowanie sie dziecmi.dzieci tez bardzo lubie
-aha.powoli bedziemy konczyc nasz wywiad. zadalismy juz wystarczajaco duzo pytan aby dowiedziec sie co wedlug was jest pozyteczne a co szkodliwe.bardzo milo nam sie rozmawialo z Wami.dziekujemy za szczere odpowiedzi z zyczymy wam milych i zdrowych przede wszystkim ferii zimowych.
-Dziekujemy.Dowidzenia
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:54:42+01:00
Pytanie = P,
Odpowiedź = O.

P: Witam. Dziś porozmawiam z 16-latkiem Karolem o jego zainteresowaniach i o tym, co najchętniej robi w wolnym czasie on oraz jego koledzy. Cześć, Karol. Cieszę się, że przyszedłeś.
O: Dzień dobry. Dziękuję za zaproszenie.

P: Powiedz mi, czy masz dużo czasu wolnego?
O: Niewiele. Jestem uczniem 3-ej klasy dobrego gimnazjum, więc przygotowuję się do egzaminów. Po lekcjach zwykle mam zajęcia dodatkowe - język angielski albo trening piłki nożnej. Wolne mam za to weekendy.

P: I co wtedy robisz?
O: Są to dni kiedy mogę trochę dłużej pospać, więc wstaję dopiero ok. 10:00. Zwykle spotykam się z dziewczyną albo kolegami. Idziemy do kina, na łyżwy, na skałki, do parku... Staramy się nie siedzieć bezczynnie w domu.

P: Mimo tego, że masz tyle obowiązków znajdujesz siłę na tak wiele zajęć w weekend?
O: Tak. To nieprawda, że dzisiejsza młodzież tylko siedzi przy komputerze.

P: Więc nie grasz na komputerze, nie surfujesz w internecie?
O: Oczywiście, że gram, że przeglądam strony internetowe i korzystam z komputera niemal każdego dnia, ale nie zajmuje mi to całych dni.

P: Szczerze mówiąc zburzyłeś moje wyobrażenie o tym, co robią nastolatkowie w czasie wolnym. A czy to nie jest tak, że należysz do mniejszości, która aktywnie spełnia czas wolny?
O: Myślę, że nie. Wiele osób chce robić coś bardziej ambitnego niż siedzenie przy komputerze i bezmyślne gapienie się w telewizor z paczką chipsów w ręku.

P: To bardzo pozytywne. A kiedy masz ferie lub wakacje, co robisz?
O: Wyjeżdżam. Zimą w góry, latem nad morze. Zimą jeżdżę na snowboardzie, latem biegam, uprawiam windsurfing, pływam. Poza tym chętnie jeżdżę na rowerze i rolkach, ale to najczęściej wiosną i wczesną jesienią.

P: Jestem bardzo zaskoczona tym, co usłyszałam. Dziękuję za wywiad.
O: Cieszę się, że nieco zmieniłem Pani pogląd o tym, co robią moi rówieśnicy. Ogólna opinia jest bardzo krzywdząca dla ludzi takich jak ja. Jeszcze raz dziękuję.

/wywiad przeprowadza osoba dorosła, sądząca iż nastolatkowie głównie siedzą przed komputerami i nie robią nic rozwijającego;) odpowiada chłopak, który jest bardzo aktywny. Pytań jest 8, ale w miarę rozwinięte więc myślę, że wystarczy.
Pozdrawiam. ;)
3 3 3