Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:19:39+01:00
Polacy czynią Maryję swoją królową ,ponieważ
zrodziła syna ,który urodził się by spełnić misję zadaną przez boga.
bo przez śmierć jezusa zostaliśmy zbawieni
2010-02-07T20:21:15+01:00
Polacy uważają Maryję za swą Królową, ponieważ zrodziła syna,który urodził się by spełnić misję powierzoną przez Boga czyli śmierć dla naszego zbawienia.