W załączniku.
Zadanie z klasy 6.
Trochę zrobione, najwyżej sprawdźcie czy dobrze.

Polecenie sie nie przekopiowało, powinno być:
Complete the story.

Mówimy o słówkach someone, something, somewhere, anyone, anything, anywhere, no one, nothing, nowhere więc takimi słówkami pewnie ttzreba uzupełnić.

2

Odpowiedzi

2010-02-07T20:30:22+01:00
4. anything
5. something
6. anything
7. anywhere
8. anything
9. anywhere
11. somewhere
14. no one
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:48:35+01:00
2 someone
3 no one
4 anyone
5 something
6 something
7 someone
8 anything
9 somewhere
10 someone
11 anywhere
12 nothing
13 nowhere
14 no one

Buziaki :*