Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:27:11+01:00
Gęstość powietrza w temperaturze 0 *C wynosi 1,29 kg/m3.Oblicz ile kilogramów powietrza znajduje sie w twoim pokoju.Pokój o wymiarach 3 m x 3 m x 4 m

V = abc
V = 3*3*4
V = 36m³

d= 1,29kg/m³

d = m/V
m = dV
m = 1,29 * 36
m=46,44kg
2 5 2
2010-02-07T20:28:31+01:00
G=1,29 kg/m3
V=3m*3m*4m=36m3
g=m:V
m=gV
m=1,29kg/m3 * 36 m3 = 46,44 kg
ODP: Powietrze w pokoju waży 46,44 kg