Odpowiedzi

2010-02-07T20:37:10+01:00
Która działka ma najniższą cenę za 1 m2(kwadratowy)

12 arów za 131 tys.
12a *100m²/1a = 1200 m²
131.000zł : 1200 m² = 109,17 zł/ 1m²

6,5 hektarów za 452 tys.
6,5ha *10.000 m²/ha = 65.000 m²
452.000 zł : 65.000 m² = 6,95 zł/1m²

64 ary za 350 tys.
64a *100m²/1a = 6400 m²
350.000 zł : 6400 m² = 54,69 zł/1 m²
Najniższa cena ma działka 6,5 ha za 452 tys.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:41:22+01:00
12 arów za 131 tys.
12 arów to 1200 m²
12a x 100m² :1a = 1200 m²
131 000zł : 1200 m² = 109,17 zł/ 1m²

6,5 hektarów za 452 tys.
6,5 ha to 65000 m²
6,5ha x 10.000 m² : ha = 65.000 m²
452 000 zł : 65.000 m² = 6,95 zł/1m²

64 ary za 350 tys.
64ary to 6400 m²
64a x 100m²: 1a = 6400 m²
350 000 zł : 6400 m² = 54,69 zł/1 m²

Najniższą cenę ma działka 6,5 ha za 452 tys.