Odpowiedzi

2010-02-07T20:32:34+01:00
Na przykład zapytaj czy rola senatora jest trudna i odpowiedzialna .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:35:59+01:00
1. Jakie cele Państwa partia stawia sobie za priorytetowe z tym roku ?
2. Co w tym roku głównie ulegnie prywatyzacji?
3. Kiedy planują Państwo wprowadzić w Polsce walutę Euro?
4. Czy polskie kontyngenty w Afganistanie będą się nadal zwiększać? Dlaczego?
5. Jak planują państwo utrzymać dobry poziom gospodarki oraz załatać deficyt?
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:41:40+01:00
Ja bym się zapytała tak;
Dlaczego Tusk nie kandyduje na prezytęta??
Dlaczego tak duża jest afer w PO??
Dlaczego PO nie lubi pisu??
Dlaczego PO ukrywa afere hazardową??
ja bym się zapytała na takie pytania;