Odpowiedzi

2010-02-07T21:20:01+01:00
B)
-3(a-2ba) – a(6- 5b)
-3a+ 6ab-6a+5ab
c)
(5-2x)(5+2x) +(2x-5)2
25-4x^2+ 4x-10



^- Do potęgi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:20:30+01:00
B) -3(a-2ba) – a(6- 5b)=-3a+6ba-6a+5ba=-9a+11ab


c) (5-2x)(5+2x) +(2x-5)2=25-4x²+4x²-20x+25=50-20x
1 5 1
2010-02-07T21:23:35+01:00
C) (5-2x)(5+2x) +(2x-5)2
= 25-4x^ +4x-10 = -4x^+ 4x+15

b) -3(a-2ba) – a(6- 5b)
-3a-6ba-6a+5ba = - 9a+11ba