Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:44:03+01:00
Życie bez prądu- Tej zimy setkom tysięcy mieszkańców Polski, na dłużej lub krócej, przydarza się odcięcie od prądu. W Jeżówce koło Krakowa przywracanie normalności trwało tak długo, że mieszkańcy nauczyli się żyć bez elektryczności.

Wybory prezydenckie na Ukrainie- Co wybory zmienią w ukraińskiej gospodarce?

Euro 2012: skład grup eliminacyjnych

Wydarzenia ze świata i również z polski. Ukraina graniczy z polską, te wybory mają duży wpływ na przyszłe lata aby Ukraina mogłaby się rozwinąć.
Wyjątkowo zimna zima daje się we znaki. w całym kraju utrudnia życie.
brakuje prądu jak również woda zamarza w rurach i pękają.
EURO 2012 odbywają się w Polsce jak i na Ukrainie. Ciekawe jak to będzie organizowane i czy zdołamy bo zostały tylko 2 lata...
2010-02-07T20:58:20+01:00
POLSKA
1) 07.02.2010- Losowanie Grup Eliminacyjnych EURO 2010

Warszawa stała się w tym dniu centrum piłkarskiego świata.
W pałacu kultury zostały rozlosowane grupy eliminacyjne.

ŚWIAT
2)Również 07.02.2010
Wybory prezydenckie na Ukrainie. II tura wyborów.
Ukraińcy mają dość złej sytuacji gospodarczej. Chcą aby wreszcie na czele państwa stanął prezydent który upora się z problemami i wyprowadzi kraj na prostą.

ŚWIAT
3) 02.02.2010 - Wiadomość o handlu dziećmi na Haiti

Dramatyczna sytuacja dzieci na Haiti - wiele z nich straciło rodziców, niektóre wszystkich krewnych. Osamotnione stają się łatwym łupem dla handlarzy żywym towarem. Panujący po trzęsieniu chaos uniemożliwia władzom dokładne określenie skali zjawiska, jednak ONZ poinformowała już o przynajmniej kilkudziesięciu przypadkach porwań dzieci ze szpital