Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:17:33+01:00
Australia: Wielka Pustynia Wiktorii, 1 549 000 km2
Europa: Tabernas, 280 km2
Ameryka Płd.: Atacama, 35 000 km2
Ameryka Płn.: Sonora, 310 000 km2
Afryka: Sahara, 9 006 000 km2
Azja: Gobi, 2 000 000 km2
4 5 4
2010-02-07T21:20:44+01:00
Afryka- Sahara 9 mln km²
Wielka Pustynia Piaszczysta- Australia 360 tys. km²
Takla Makan - Azja 327 tys. km².
4 2 4