Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:39:33+01:00
2010-02-07T20:43:09+01:00
A+b+c+d = 50 => (a+d) + (b+c) = 50
a+d+x = 46 => a+d = 46 − x
c+b+x = 36 => c+b = 36−x


a+d +b+c = 50
46−x + 36−x = 50
−2x = −32
x=16
2 5 2
2010-02-07T20:59:11+01:00
AB=b
AD=a
DC=d

BC=c
BD=e


a+b+e=46→e=46-a-b
c+d+e=36→e=36-c-d

46-a-b=36-c-d
-a-b+c+d=-10
a+b+c+d=50
2c+2d=40/:2
c+d=20

c+d+e=36
20+e=36
e=36-20
e=16
odp. przekatna BD ma 16cm



4 4 4