Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:45:03+01:00
R= 1/3h
5=1/3h
h=15

h= a pierwistków z3
----------------------/2
2

a pierwiastków z 3 = 30


a= 30 pierw. z 3
---------- * -----------
pierw. z 3 pierw. z 3


a= 10 pierw. z 3


P= a *a pierw z 3
----------------
4
p= 300
------
4

p= 75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:45:05+01:00
R=2/3h
h=3/2r
r=5
h=3/2*5=7,5
h=a√3/2
7,5=a√3/2 |*2
15=a√3 |*√3
15√3=3a |/3
a=5√3
P=5√3*7,5=37,5√3