Odpowiedzi

2010-02-07T20:47:27+01:00
3*3*h=23,4
h=23,4 /9=2,6m
ODP
wysokosc pokoju h=2,6m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:47:44+01:00
Obliczona ze w pokoju w ksztalcie prostopadloscianu o podstawie kwadratu miesci sie 23,4 m³ powietrza , jaką wysokosc ma ten pokoj,jesli krawedz podstawy ma dlugosc 3m?

V=a²*h
a=3m
V=23,4m³
V=3²*h
V=9h=23,4 /:9
h=2,6m
Ten pokój ma 2,6m wysokości
2010-02-07T20:48:54+01:00
Obliczamy objętość prostopadłościanu:
V=Pp*h

wyliczamy z tego wysokość
h=V/Pp
Pp=3*3=9 (ponieważ to kwadrat)
h=23,4/9=2,6 [m]

Ten pokój ma wysokość 2,6 m.