Proszę o pomoc!
Potrzebuje pomysłu na temat gazetki szkolnej.
Ogólnie ma być to o kraju Niemcy. (np. tradycje tego kraju)
Niestety nie mam pomysłu.
UWAGA: NIE MOŻE BYĆ TEMAT O BERLINIE , BO JUŻ TAKI BYŁ.

pliss .
wybiorę najlepszy pomysł!

3

Odpowiedzi

2010-02-07T20:47:53+01:00
Proponuje temat o Oktoberfest, będzie bardzo ciekawy temat :)
pozdrawiam
2010-02-07T20:48:42+01:00
ja mam pomysł żeby zrobić o sporcie.
Że dobrze skoczkowie skaczą i grają w pilke nożną. że ta mieli II miejsce w EURO2008 itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:49:41+01:00
Niemcy - które miejsca warto odwiedzić na ferie bądź wakacje.