Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T20:53:16+01:00
X-ilość miejsc za 25 zł
y-ilość miejsc za 15 zł

x+y=300
25x+15y=5000

x=300-y
7500-25y+15y=5000

x=300-y
-10y=-2500

x=300-250
y=250

x=50
y=250

Odp. Droższe bilety trzeba sprzedać na 50 miejsc
1 5 1
2010-02-07T20:55:09+01:00
200 biletow x25=5000zł
100 biletow x15=150

droższe bilety trzeba sprzedawac na 200 miejsc
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:55:16+01:00
X+y=300
25x+15y=5000

x=300-y
25(300-y)+ 15y = 5000

7500 - 25y + 15y = 5000

2500 = 10y
y=250

x=300-250=50

50 drozszych biletow i 250 tanszych
1 5 1