Odpowiedzi

2010-02-07T21:01:51+01:00
1. Zaloty pana Piotra
2. Intercyza i ślub
3. Wyjazd do wiejskiej posiadłości pana Piotra
4. Rozmowa podczas podróży
5. Duże wymagania kobiety
6. Dojazd na miejsce
7. Przywitanie przybyłych przez służącego
8. Oglądanie domu
9. Wprowadzenie zmian przez żonę Piotra
10. Przybycie gości
11. Pokaz fajerwerków
12. Pożar domu
13. Powrót do miasta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:02:21+01:00
1. Okres narzeczeństwa.
2. Spisanie umowy dotyczącej spraw majątkowych.
3. Wyjazd do bogatej posiadłości pana Piotra.
4. Rozmowa małżonków podczas męczącej podróży.
5. Dojazd na miejsce.
6. Miłe powitanie przez służącego.
7. Oglądanie domu przez żonę Piotra.
8. Zmiany w nim ( w domu ).
9. Przyjęcie gości.
10. Rozpoczęcie balu.
11. Pokaz sztucznych ogni.
12. Nagły pożar stodoły.
13. Rozpacz gospodarza.
14. Próba ugaszenia ognia.
15. Powrót do miasta.