Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:05:49+01:00
Do owadów przechodzących przeobrażenie zupełne należą m.in.:
* chruściki
* chrząszcze
* motyle
* muchówki
* pszczoły
* sieciarki
* wielbłądki
* mrówki

Do owadów przechodzących przeobrażenie niezupełne należą m.in.:

* prostoskrzydłe
* wszy i wszoły
* ważki
* pluskwiaki
* pasikonik
* karaluchy
* świerszcze
12 4 12
2010-02-07T21:07:08+01:00
Przeobrazenie zupełne:

chrząszcze
motyle
muchówki
pszczoły
wielbłądki
mrówki

przebrazenie niezupełne:

wszy i wszoły
ważki
pasikonik
karaluchy
świerszcze
8 3 8