Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:05:23+01:00
Gdyby nie było ognia, nie byłoby dla nas dzisiaj możliwe życie. Właśnie dzięki ogniu człowiek może zjeść, ogrzać się... Ogień jest także potrzebny do przemysłu, elektroniki, wykonywania innych rzeczy ;]. Więc trudno jest sobie wyobrazić dzisiejsze życie bez niego.
8 3 8
2010-02-07T21:07:04+01:00
Dzięki umiejętności rozniecania ognia ludność:
-mogła się przy nim ogrzać
-podpiec sobie zdobycz
-dawało im oświetlenie,światło
Dzięki temu możemy sobie dzisiaj zjeść , umyć się pod ciepłą wodą , ocieplić pomieszczenie w którym przebywamy
41 4 41