W meczu pilki noznej zwyciezca otrzymuje 3 punkty, pokonany 0, w przypadku remisu kazda z druzyn otrzymuje po jednym punkcie. Moja druzyna po 31 rozegranych meczach zgromadzila 64 punkty, przy czym 7 meczow zakonczylo sie remisem. Ile meczow moja druzyna przegrala?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:06:32+01:00
64 -7=57
57:3=19 -meczów wygranych
19+7=26
31-26=5 - przegranych meczy
6 4 6
2010-02-07T21:06:55+01:00
7x1=7 pkt za remisy
7-31=24 mecze bez remisów
7-64=57 pkt za mecze bez remisów
57/3=19 meczów wygranych
24-19=5 meczów przegranych
4 4 4