Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T21:07:28+01:00
Aby zachować właściwą strukture społeczeństwa potrzebna jest praca, a jeśli ta praca jest wykonywan przez madrych, wykształconych ludzi np.chemików, fizyków itp. może ona pozytywnie wpłynać na rozwoj danego państwa
2010-02-07T21:07:36+01:00
Ludzie poprzez uczciwą pracę się bogacą .
2010-02-07T21:09:42+01:00
To znaczy że mądrość i praca to bardzo cenne rzeczy które uszlachetniają człowieka i sprawiają że staje sie mądrzejszy.