Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T21:08:16+01:00
Mówimy "Jeden do Sasa, drugi do lasa" o sytuacji, w której jakieś rzeczy lub osoby bardzo się różnią i nie pasują do siebie. ( wtedy jedni popierali augusta III sasa a drudzy Stanisława leszczyńskiego )



''Za króla Sasa jedz pij i popuszczas pasa'' oznacza ze wtedy bylo wszystkiego pod dostatkiem


proszę :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:09:02+01:00
1.jedni do sasa drudzy do lasa; jedni popierali augusta III sasa a drudzy Stanisława leszczyńskiego
2.Polski król Sas bardzo lubił jeść, rzadko kiedy widziano go bez półmiska z jedzeniem w ręku, dlatego o człowieku który dużo je, mówimy że "je za krola Sasa"
1 5 1