Odpowiedzi

2010-02-07T21:08:19+01:00
12 zl x 8.5 = 102 zł
10 zł x 1,2 =12 zł
2 x 80 gr = 1,60 zł

115,6 x 12% = 115,6 - 13,87 = 101, 73
odp: zapłacił 101, 73 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:10:40+01:00
12 zeszytów x 8, 50 zł = 102, 00 zł
10 zeszytów x 1,20 zł = 12 ,00 zł
2 ołowki x 0,80 zł = 1, 60 zł

102 + 12 + 1,6 = 115, 60 zł

Krzysiek zapłacił za swoje zakupy 115,60 zł

115,60 zł - 12% = 101,73 zł
Po udzieleniu rabatu Krzysiek zapłacił 101 , 73 zł
2010-02-07T21:21:57+01:00
12*8,5+10*1,2+2*0,8
102+12+1,6=
115,6zł
a)Krzysiek zapłacił 115,6zł
115,6-12%*115,6=
115,6-13,87=
101,73zł
b)po rabacie Krzysiek zapłacił 101,73zł