Odpowiedzi

2010-02-07T21:09:57+01:00
Moim największym marzeniem jest podróż na Księżyc. Bardzo chciałabym postawić na Srebrnym Globie kroki i pozostawić na nim flagę Polski. Domyślam się, że wyglądałaby ona bardzo zabawnie. Taka kolorowa pamiątka na tle rozlewającego się wkoło morza o szarej barwie. Od dziecka marzyłam o podróży dookoła świata. I to właśnie moje kolejne marzenie. Nawet nie mogę sobie wyobrazić, jak ona by wyglądała. Mam nadzieję, że to o czym pisałam spełni się, bo osobiście bardzo w to wierzę. :))
64 3 64
2010-02-07T21:11:54+01:00
Marzenia to najlepsze co spotyka nas w zyciu zamykamy sie we wnatrz siebie.I co robimy? Marzymy Kazdy z nas mazy o czym innym jedni marza o tym ze chca miec psa a i inni o tym aby wyjechaz do Wloch.W marzeniach mozna wszystko morzemy sobie wymarzyc i wyobrazic co chemy.Ja mam bardzo skryte marzenie aby zostac piosenkarka chcialabym bardzo.Dlaczego?
poniewaz daje mi to pewna rados w zyci śpiewacx dla innych chwalic sie glosem ktory posiadam.Wiem ze jak sie czegos bardzo pragnie i sie to za marzy to mozna wszystko osiagnac.
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:15:15+01:00
Moim największym marzeniem jest podróż dookoła świata.
Na samym początku pojadę do Chin, gdzie zwiedzę produkcję zupek chińskich. Potem zamierzam zwiedzić Amerykę Południową, a potem Północną. Bardzo chcę zobaczyć Statuę Wolności. Na samym końcu pojadę na Hawaje, gdzie będę się opalała pod gorącym słońcem.
Innym moim marzeniem jest skończenie Szkoły Podstawowej
ze średnią co najmniej 5.0. W związku z tym będę uczyła się min. 2 godz. dziennie.
Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zrealizować te marzenia.
62 4 62