Odpowiedzi

2010-02-07T21:11:35+01:00
Z duszą na ramieniu - bardzo się bać
być bez grosza przy duszy - nie mieć pieniędzy
dusza człowiek - osoba dobra, serdeczna
dusza towarzystwa - osoba wesoła, skupiająca na sobie uwagę innych
nie ma żywej duszy - nie ma nikogo
6 4 6
2010-02-07T21:11:56+01:00
Bratnia dusza
Czuć się lekko na duszy
Niespokojna dusza
Oczy są zwierciadłem duszy.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:13:52+01:00
Być bez grosza przy duszy - wgl nie mieć pieniędzy
Nie ma żywej duszy - nie ma nikogo
Wkładać w coś całą duszę - Bardzo się w coś zaangażować

Mam nadzieję ,że pomogłam ;)
8 4 8