Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:21:16+01:00
Szanowny ministrze edukacji.

Nazywam sie....... Mam lat ....... i chodzę do szkoły ............. w ............. . Mam bardzo ciekawą szkołę, jednak większość nas- uczniów, poddaje pomysł stworzenia szafek na książki, podobnie jak w Amerykańskich szkołach. Było by to moim i naszym zdaniem wygodne, ponieważ nie trzeba było by nosić tych ciężkich toreb i plecaków. Polska szkołą byłaby na bieżąco, uczniowie zadowoleni i nie różniła by się od amerykańskich powszechnych szkół. Uważam że naprawdę było by to korzystne dla Polski i ministerstwa edukacji, więc z wielką uprzejmością zwracam się z prośbą o przemyślenie tego pomysłu. Proszę o odpowiedź. Poczekam.

Pozdrawiam serdecznie
.............
1 2 1
2010-02-07T21:25:59+01:00
Koszalin 07.02.2010.r

Drogie Ministerstwo Edukacji zwracam się z proźbą o umieszczenie szafek na książki w naszej szkole.Nie ukrywam ,że przydały by się nam takie szafki,każdy z nas ma po kilka lekcij dziennie a zostawianie ksiązek w szfce ułatwiło by nam życie. Proszę o zastanowienie sięnad moją proźbą.Z góry dziękuje.


Ewelina Kos