Który tekst jest prawidłowy?

Jarek:
Skóra gadów jest sucha,ponieważ nie wydziela śluzu.Pokrywające ją rogowe łuski zabezpieczają ciało przed wyschnięciem znacznie lepiej niż zwilżanie śluzem.Ponadto chronią je przed urazami mechanicznymi.

Staszek:
Jarku, nie zgadzam się z tobą.Skóra gadów wydziela śluz,ale jest sucha bo w warunkach środowiska lądowego woda szybko wyparowuje z jej powierzchni.Rogowe łuski nie zabezpieczają przed wyschnięciem, lecz jedynie przed urazami mechanicznymi.

Krzysztof:
A ja myślę, że obaj macie trochę racji.Zgadzam się z Jarkiem, że skóra gadów nie wydziela śluzu.Staszek ma rację,mówiąc, że rogowe łuski służą jedynie do ochrony przed urazami mechanicznymi.

Który chłopiec ma rację?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:15:37+01:00
Krzysztof...tak mi się wydaje
4 5 4
2010-02-07T21:15:54+01:00