Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:19:28+01:00
Rozpędzanie auta związane jest ze zwiększeniem jego energii kinetycznej, zatem wykonana praca to:
W = m*v² /2 = 1000kg * (90km/h)² /2 = 1000kg * (25m/s)² /2 = 312 500 J
2 3 2
2010-02-07T21:21:30+01:00
W = E
E = (mv²)/2
m = 1000 kg
v = 90 km/h = 25 m/s

W = (1000*25²)/2 = 312500 J

Odp: c
2010-02-07T21:21:45+01:00
Rozpedzenie auta o masie 1T do predkosci 90km/h wymaga wykonania pracy
1t-1000kg
90km/h=90*1000/3600= 25/s
V-90km/h
W-?

W=(m*V2):2= (1000kg*25m/s <do kwadratu>):2=(1000kg* 625m/s2):2= 625 000J:2=312500J
ODP czyli C