Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T21:23:27+01:00
Radość - uciecha, zadowolenie, rozradowanie radosna twórczość
smutek - przygnębienie, troska, zmartwienie
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:27:19+01:00
SMUTEK :
Np.obnosić się ze swym smutkiem, ogarnia nas smutek.

RADOŚĆ :
Np.pękać z radości

Myślę że bardzo pomogłem :):)
21 2 21
2010-02-07T21:36:47+01:00
Pękać z radości,
dzielic się radością,
niebiańska radość
podskakiwać z radości,
obiecanki cacanki, a głupiemu radość
położyć kres smutkom
coś przejmuje kogoś smutkiem
przygniatający smutek
dotkliwy smutek
21 4 21